Παρασκευή, Δεκεμβρίου 16, 2005

Λόγια που διάβασα, άκουσα, έκλεψα…….

«Δικαιολογίες για να αποφύγεις ένα ραντεβού (για πάντα!)
Πρέπει να διαβάσω για τις εξετάσεις αίματος.
Έχω ορκιστεί στον εαυτό μου να μην ξανακοιμηθώ
με ασχημότερο άνθρωπο από μένα! (Νίτρο)

Ο Φοίβος δεληνοτιάς-δελημπάτης-ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ στο «Μουσικό Κουτί» στο Άργος
ένα βράδυ Παρασκευής. Ένα βράδυ χαράς. Τόσο απλά. Να ξαναρθείς!

«Όλοι οι άνθρωποι είναι κομπλεξικοί ως προς αυτό που τους ξεπερνά». (Στάθης Τσαγκαρουσιάνος)

«1,80 ύψος, 30άρα. Έμπειρη στα πισωγυρίσματα, χωρίς ταμπού, με έμφυτη φάτσα». (από μικρή αγγελία!)

«Η Μυρτώ Κοντοβά στη στήλη της κάθε μήνα στο περιοδικό “Marie Claire”.
Τρυφερός άνθρωπος χωρίς περιττά στολίδια».

«Στη ζωή γελάς ανάλογα με το πόσο έκλαψες». (Στάθης Τσαγκαρουσιάνος)

«Διάλογος σε εστιατόριο:
Σερβίρετε ψάρια;
Τους πάντες σερβίρουμε, καθίστε!» (Athens Voice)

«Ένας γρήγορος ορισμός για τη στοματική αντισύλληψη:
ζήτησα από ένα κορίτσι να κοιμηθεί μαζί μου και αρνήθηκε» (Γούντι Άλεν)

«Νευρωτικός είναι ο άνθρωπος που χτίζει κάστρα στον αέρα.
Ψυχωτικός είναι εκείνος που ζει μέσα σε αυτά.
Ψυχίατρος αυτός που εισπράττει τα νοίκια»

«Ποια είναι η διαφορά μεταξύ έξυπνου άντρα κει ενός UFO;
Καμία! Όλοι έχουμε ακούσει γι’ αυτούς, μα κανείς δεν τους έχει δει!».


ΥΓ1 «Αυτός ο ανάδρομος Ερμής μήπως με γνωρίζει προσωπικά κι έχει κάτι μαζί μου;;;
Γιατί τους τελευταίους μήνες με έχει «αναδρομίσει» κανονικά!»

ΥΓ2 «Προς κύριον Αλέξη Ταμπούρη (αγαπημένο μου γείτονα):
Δεν είναι ντροπή να παραδεχτείς ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα από τέχνη!
Χαρά μου να σε βοηθήσω να ξεστραβωθείς!!»

ΥΓ3 « Μέλι Κλίστμας Ντίνα, Δημήτρ, Αντιγόνη, Λένα, Βασιλάκη, Λίτσα, Έλσα,
λουκουμάκια, κοτουλίτσα, κυρία καίτη Τσαγκάνη, πετραδάκια μου (Δανάη + Γκέλυ), Πόπη, Ναταλία
και σε όλα τα Μηλόπαιδα!!»

Έκτακτο ΥΓ «Όλες αυτές οι διαφημίσεις με τα παιχνίδια για τα πιτσιρίκια
προ εορτών μου τη δίνουν στο δόξα πατρί!!
Μικρό μου πόνι θέλω να βάλω τα χελωνονιντζάκια να σε ξεμαλλιάσουν!!!»


Φιλιάάάάάά!
Αντωνία.