Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2005

"up the clouds" princess

Αυτή τη στιγμή πετάω! ...

Ναι, είμαι πάνω στα σύννεφα!

Δεν καταλάβατε καλά ... πραγματικά είμαι μέσα σε ένα αεροπλάνο και πετάω πάνω από τα σύννεφα!

Όχι, όχι, δεν είμαι αραχτή ως συνήθως στο δικό μου συννεφάκι,
στο δικό μου πλανήτη, στο δικό μου κόσμο
(όπως το λέει κανείς)!

Εκτός από το να βλέπω την αεροσυνοδό να μοιράζει καφέ,
να ακούω την τσιρίδα του μωρού παραδίπλα
και να έχω έναν τύπο που κοιμάται δίπλα μου... σκέφτομαι!

Είναι το μόνο που μπορώ να κάνω...

Τι ωραία που θα ήταν η ζωή αν δεν σκεφτόμασταν!

Νιώθω ότι υπάρχουν στιγμές που θα ήθελα να μπορούσα να μην σκέφτομαι καθόλου...

Θα ήθελα να είμαι τελείως χαζή... ηλίθια... χωρίς μυαλό... ώστε να μην σκέφτομαι!

(όχι ότι δεν είμαι αυτά που προανέφερα,
αλλά μάλλον δεν είμαι σε ικανοποιητικό βαθμό για το επιθυμητό αποτέλεσμα!)
Και τι καταλαβαίνουν δηλαδή αυτοί που σκέφτονται συνέχεια;;;

... Είναι δυστυχισμένοι... άντε το πολύ-πολύ να γίνουν φιλόσοφοι...
αν δεν καταλήξουν σε κανα τρελάδικο!

Καλή φάση και το τρελάδικο βέβαια, δε λέω, κατασκήνωση κι έτσι...

Βέβαια θα μου πεις από την άλλη,
"δεν πας κορίτσι μου να δουλεύεις όλη μέρα σαν το σκυλί
... κι αν σου μένει χρόνος και διάθεση για να σκέφτεσαι... χέσε με"!

Εεεεε.... ναι, ίσως να έχεις δίκιο... είμαι και καλομαθημένη!
Παρόλα αυτά, το έχω δοκιμάσει και αυτό!
Καλή η εργασιομανία αλλά το μόνο που καταφέρνεις τελικά
είναι να κερδίζεις λίγο χρόνο χαζομάρας και "μη σκέψης"¨.

Αυτό που είναι να σκεφτείς, θα το σκεφτείς... απλώς ίσως λίγο καθυστερημένα!

Ααααχ... ΜΠΟΡΩ να γίνω μια χαζή ξανθιά
(συγγνώμη δεν το εννοώ κατά λέξη... καταλαβαίνετε φαντάζομαι)
ευτυχισμένη με τον κάγκουρα φίλο μου και την Luis Vuiton τσάντα μου
και να ασχολούμαι αποκλειστικά με το Big Brother και τον πιτσιρικά γκομενό μου;;;;;

Αν έχει βρει κανείς τον τρόπο να το κάνω αυτό,
αλλά παράλληλα να μπορώ να κοιμάμαι το βράδυ ήσυχη
με την συνείδησή μου καθαρή χωρίς τύψεις, εφιάλτες, κτλ,
τον εκλιπαρώ να μου στείλει με email οποιαδήποτε απαραίτητη πληροφορία
και έντυπο υλικό, CD-rom... ό,τι χρειάζεται τελοσπάντων με το αζημίωτο φυσικά!

Yours
the "up the clouds" princess