Τετάρτη, Ιανουαρίου 03, 2007

ΝΑΠΑΛΕ

Η ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΧΙΛΙΑΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ ΝΑΠΑΛΕ, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 17-19, ΣΤΙΣ 20.00. ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΥΝΕΣΚΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΝΗΣΩΝ (ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ).

ΤΟ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΝΑΠΑΛΕ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ «ΝΕΟ ΚΥΜΑ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΑΝΔΕΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΧΙΛΗ ΤΟ 1982. ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΟΛΚΛΟΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗ ΝΕΑ ΤΑΣΗ «ΝΕΟ ΧΙΛΙΑΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ». ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΥΤΟ ΕΨΑΧΝΕ ΤΗΝ ΜΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΤΟΥ 1973, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΙΛΙΑΝΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΟΛΙΣΤ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.

ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΝΑΠΑΛΕ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΙΓΑΔΩΝ ΚΑΙ/Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΩΝ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΜΙΧΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.

ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΟ, ΤΟ ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΟ, Η ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ, Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ, ΚΛΑΡΙΝΟ, ΣΑΜΠΟΝΙΑΣ, ΚΛΑΡΙΝΕΤΟ, ΜΑΡΙΜΠΑ, ΓΚΛΟΚΕΝΣΠΙΛ, ΚΟΝΓΚΑ, ΛΕΓΚΕΡΟ (ΤΑΜΠΟΥΡΛΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ), ΚΕΝΑΣ, ΣΟΥΡΔΟ ΚΑΙ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΟ ΚΑΒΑΚΙΝΤΣΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ (ΒΛΕΠΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ WWW.NAPALE.CL).

ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:


Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
ΡΟΔΡΙΓΟ ΑΡΡΑΤΙΑ
ΕΡΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΛΚΛΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΠΑΡΡΑ.


ΜΙΓΚΕΛ ΑΡΤΕΤΣΕ – ΕΡΝΕΣΤΟ ΠΕΡΕΖ
ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΜΙΓΚΕΛ ΑΡΤΕΤΣΕ. ΤΟ ΝΑΠΑΛΕ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΧΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΟΣΕΤ.

ΓΡΑΦΩ ΜΕΤΑΞΥ ΟΝΕΙΡΩΝ
ΤΖΟΥΛΙΟΥΣ ΦΙΟΥΚΙΚ – ΕΡΝΕΣΤΟ ΠΕΡΕΖ
ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΡΝΕΣΤΟ ΠΕΡΕΖ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΣΕΧΟΥ ΤΖΟΥΛΙΟΥΣ ΦΙΟΥΚΙΚ, ΠΟΥ ΤΟΥΦΕΚΙΣΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΟΣΕ ΒΑΛΕΝΣΟΥΕΛΑ, ΠΟΥ ΣΥΛΛΗΦΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 1973.

ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ
ΑΣΤΟΡ ΠΙΑΤΣΟΛΛΑ. ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΝΑΠΑΛΕ
ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΕΛΣΗ, ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΣΤΟΡ ΠΙΑΤΣΟΛΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΑΓΚΟ, ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΝΑΠΑΛΕ.

Η ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΡΑ. ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΦΡΑΝΤΥ ΤΟΡΡΕΑΛΜΠΑ – ΝΑΠΑΛΕ
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΝΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1973, ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΡΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ.

ΝΟΤΙΟ ΣΥΝΤΟ
ΠΑΜΠΛΟ ΝΕΡΟΥΔΑ-ΧΟΡΧΕ ΛΙΓΙΟ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗ ΜΑΤΟΣ «ΤΟ ΠΟΤΕ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ», ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΝΟΥ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ ΠΑΜΠΛΟ ΝΕΡΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΡΙΑΣ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΑΝΤΑΤΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ «ΚΑΝΤΟ ΧΕΝΕΡΑΛ», ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ.

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΓΟΥΑΤΕΜΑΛΑ
ΧΟΣΕ ΜΑΡΤΙ. ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΧΟΡΧΕ ΛΙΓΙΟ.
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΝΟΥ ΗΡΩΑ, ΧΟΣΕ ΜΑΡΤΙ, ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΦΡΟ-ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ WAWANCO, ΑΡΧΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ, ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΡΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ.

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
ΣΑΛΒΑΔΟΡ ΑΓΙΕΝΤΕ – ΜΑΣΡΕΛΟ ΚΟΥΛΟΝ.
ΜΕΛΩΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΑΛΒΑΔΟΡ ΑΓΙΕΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΝΟΥΣ, ΠΡΙΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1973.


ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Η ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ
ΜΙΓΚΕΛ ΑΡΤΕΤΣΕ-ΕΡΝΕΣΤΟ ΠΕΡΕΖ
ΑΛΛΗ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΙΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΠΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.