Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2005

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη μου

Είμαι ένα κοριτσάκι από το Άργος.

Θα ήθελα την Πρωτοχρονιά αυτή να μου φέρεις ένα δώρο που το έχω πραγματικά ανάγκη.

Θέλω μια …ασφαλή παιδική χαρά στην πόλη μου.

Το ξέρω ότι υπάρχουν ήδη παιδικές χαρές στην πόλη μου
αλλά εγώ θέλω μια παιδική χαρά όχι σαν αυτές που υπάρχουν

Θέλω μια παιδική χαρά χωρίς σκουριασμένα σίδερα και επικίνδυνα παιχνίδια.

Μια παιδική χαρά που κάτω δεν θα έχει χαλίκια και χώμα,
γιατί κάθε φορά που σκοντάφτω τα γονατάκια μου γεμίζουν πληγές…..

Άγιε Βασίλη μου αυτό το δώρο θέλω για την Πρωτοχρονιά!

Δεν χρειάζεται να την βάλεις κάτω από το δέντρο μας γιατί δεν χωράει στο σπίτι μας,
άλλωστε δεν την θέλω μόνο για μένα.

Υπάρχει ένας ωραίος χώρος στην πόλη μου που τον λένε «Παιδική Χαρά Πάρκο Μπόνη».

Μεταμόρφωσέ τον εσύ Άγιε Βασίλη μου σε «Ασφαλή Παιδική Χαρά Πάρκο Μπόνη»


Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Υ.Γ. Αν δεν κατάλαβες Άγιε Βασίλη μου πως είναι η παιδική χαρά που ονειρεύομαι
μπορείς να κάνεις μια βόλτα στο Ναύπλιο,
στο Δημοτικό Πάρκο, δίπλα από την Πλατεία Καποδίστρια
και θα δεις πως είναι ακριβώς η Παιδική Χαρά που σου ζητάω!